Menu
EUR

Klantenservice

Waarmee kunnen wij jou helpen?
Bellen - 0299 435 386
Maandag / Vrijdag van 08:30 - 17:00
WhatsApp - 06 39736871
Maandag / Vrijdag van 08:30 - 17:00

Neem contact op

Contactgegevens

0299 435 386
KVK nummer: 58529373
btw-nummer: NL853077964B01
Blossom Fashion & Lifestyle Willem Eggertstraat 61
1441CH Purmerend
Nederland

Veelgestelde vragen

Product informatie
Hoe weet ik of een artikel nog op voorraad is in één van de winkels?

Wanneer jij op de website een item aanklikt en de maat selecteert die jij nodig hebt, verschijnt er boven de maat of het item op voorraad is of niet. De voorraad van de webshop is gelijk aan de voorraad van Blossom Fashion & Lifestyle of Studio Blossom. Het verschilt per merk en artikel in welke winkel het item op voorraad is. Als jij graag wil weten in welke winkel het item op voorraad is, kan je altijd even contact opnemen met de klantenservice.

Wat kan ik doen als een artikel niet langer op de webshop staat?

Als een artikel niet langer op de website staat, is het artikel hoogstwaarschijnlijk uitverkocht. Voor de zekerheid kan jij altijd even contact opnemen met de klantenservice, zodat zij dit voor jou kunnen controleren.

Bestellen
Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?

Het is bij ons niet nodig om een account aan te maken voor het plaatsen van een bestelling. Jij kan als gast jouw bestelling plaatsen en afronden. Wel zijn er enkele voordelen verbonden aan het aanmaken van een account, zoals het in de gaten kunnen houden van jouw bestelling, gemakkelijk jouw order aanmelden als retour en de volgende keer reken jij nog sneller af!

Hoe kan ik het aantal artikelen aanpassen in mijn winkelmandje?

Jij kan items verwijderen of het aantal aanpassen in het winkelmandje. Als jij klikt op de shopping bag rechtsboven in het scherm, verschijnt er een pop-up en klik jij op 'Bekijk Winkelwagen'. Jij wordt nu automatisch naar een nieuwe pagina geleid en kom jij in je winkelmandje terecht. Hier kan jij het aantal verhogen of verlagen en het item verwijderen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen wanneer ik deze heb afgerond?

Wij pakken nieuwe orders zo snel mogelijk op en verwerken deze doordeweeks dezelfde dag nog. Jij kan altijd contact opnemen met klantenservice door te bellen of een mailtje te sturen. Wij zullen dan proberen om de order indien mogelijk nog aan te passen. Helaas kunnen wij door de drukte niet garanderen dat het wijzigen van de order altijd lukt, voordat deze de deur uitgaat. 

Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ik deze heb afgerond?

Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang jij een bevestiging van de aankoop in de mail. Het is niet mogelijk om een order te annuleren nadat wij deze in behandeling hebben genomen. Neem voor de zekerheid even contact op met de klantenservice om te overleggen over de bestelling.

Betalen
Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?

Het is bij Blossom Fashion & Lifestyle mogelijk om te betalen met: iDeal, Mastercard, PayPal, Maestro en Bancontact.

Waar kan ik een kortingscode of tegoed invullen?

Wanneer jij alle gewenste items hebt toegevoegd aan het winkelmandje, klik jij op de kleine shoppingbag in de hoek rechtsboven in. Vervolgens klik jij op 'Bekijk Winkelwagen' en kom je in jouw winkelwagentje terecht. In dit scherm is het mogelijk om een kortingscode of tegoed in te vullen. Je scrollt iets naar beneden en ziet het uitklapbare menu 'Kortingscode' staan. Je klikt hierop en vult de kortingscode in die jij hebt ontvangen. De korting wordt verder automatisch verrekend in jouw winkelmandje.

Waar kan ik een cadeaubon inwisselen?

Wanneer jij alle gewenste items hebt toegevoegd aan het winkelmandje, klik jij op de kleine shoppingbag in de hoek rechtsboven in. Vervolgens klik jij op 'Bekijk Winkelwagen' en kom je in jouw winkelwagentje terecht. In dit scherm is het mogelijk om jouw cadeaubon in te wisselen. Je scrollt iets naar beneden en ziet het uitklapbare menu 'Cadeaubon' staan. Je klikt hierop en vult de code van de cadeaubon in. Het bedrag wordt automatisch verrekend met het bedrag van jouw items. Let op! Alleen online cadeaubonnen kunnen ingeleverd worden via de webshop.

Kan ik gebruikmaken van een achteraf betalen methode?

Helaas is het niet mogelijk om af te rekenen met een achteraf betalen methode.

Verzenden
Kan ik het bezorgadres nog wijzigen nadat ik mijn bestelling heb afgerond?

Zodra jouw bestelling geplaatst is, gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag. Jij kan altijd contact opnemen met klantenservice door te bellen of een mailtje te sturen. Wij zullen dan proberen om het bezorgadres nog aan te passen. Helaas kunnen wij door de drukte niet garanderen dat het wijzigen van de order altijd lukt, voordat deze de deur uitgaat. 

Wat kan ik doen als ik niet thuis ben op het aflevermoment van mijn bestelling?

Jouw bestelling wordt bij ons altijd verzonden via DHL. Wanneer jij niet thuis bent op het aflevermoment zullen wij proberen de bestelling af te leveren bij de buren. Mocht dit niet lukken, dan wordt het pakket meegenomen en voor een later moment ingepland of afgeleverd bij een ophaalmoment. Hoe dan ook: jouw pakketje komt bij jou terecht!

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen nadat deze is verstuurd?

Zodra de bestelling bij ons de deur uit is, ontvang jij van DHL een mail met een track & trace code. Zo kan jij elk moment zien waar jouw bestelling is. Ook ontvang jij automatische updates over jouw bestelling van DHL in de mail.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Alle bestellingen die op werkdagen worden geplaatst voor 16.30u, worden dezelfde dag nog in geleverd bij DHL. Andere orders worden de eerst volgende werkdag ingeleverd bij DHL. Daarna is het in handen van DHL, maar over het algemeen worden de orders binnen 2-3 dagen bij jou thuis afgeleverd. 

Retourneren
Hoe kan ik een item retourneren dat ik heb gekocht?

Wij willen heel graag dat jij tevreden bent met jouw aankopen. Mocht dit helaas niet het geval, dan is het mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst een item retour te sturen. Items mogen alleen geretourneerd worden als ze ongedragen en onbeschadigd zijn met een aangehecht prijskaartje.

Kan ik een item retourneren in de winkel in Purmerend?

Het is mogelijk om jouw bestelling terug te brengen in de winkel als de items onbeschadigd en ongedragen zijn met een aangehecht paskaartje binnen 14 dagen na ontvangst. Het geld wordt teruggestort vanaf kantoor en zal jij niet terug ontvangen in de winkel.

Kan ik verschillende bestellingen in één verpakking terugsturen?

Zeker weten! Zorg ervoor dat de verschillende pakbonnen worden toegevoegd aan het pakket dat jij retour stuurt, zodat wij jouw retour zo snel mogelijk en correct kunnen verwerken.

Moet ik de kosten voor het retourneren zelf betalen?

Wij zijn ons erg bewust van de impact die de mode industrie maakt op het milieu. Het is belangrijk om milieu bewust en slim te shoppen en minder te retourneren. Om deze reden is het bij Blossom niet mogelijk om gratis te retourneren en ben jij zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retour. De hoogte van de kosten hangt af van jouw vervoerder keuze.

Hoe lang duurt het om mijn retour te verwerken?

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, gaan wij hier gelijk mee aan de slag. Na ontvangst duurt het maximaal vijf werkdagen om jouw retour te verwerken. Tijdens de sale periode en vakanties kan het iets langer duren voordat jouw retour verwerkt is.

Op welke wijze en wanneer wordt het bedrag van mijn retour teruggestort?

Het aankoopbedrag van jouw retour wordt terugbetaald op dezelfde wijze waarmee jij de bestelling hebt betaald. Voor het compleet afhandelen van jouw retour staat een verwerkingstijd van maximaal vijf werkdagen na het ontvangen van jouw retour. Het terugstorten van het retourbedrag valt onder deze termijn. Per betaalmethode kan het verschillen hoe snel het bedrag is teruggestort nadat wij de handeling in actie hebben gezet.

Klachten & garantie
Wat kan ik doen als ik een artikel heb ontvangen dat beschadigd is?

Ten eerste vinden wij het erg vervelend dat jij een beschadigd item hebt ontvangen en dit is niet onze bedoeling. Wij willen jou vragen om telefonisch of per mail contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Wij lossen klachten het liefst zo snel mogelijk op. Om jouw klacht in behandeling te kunnen nemen, ontvangen wij graag foto's van de klacht. Deze kan jij sturen naar [email protected], maar jij kan ons ook altijd eventjes bellen.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €100,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!