Verzenden & retourneren

8.1 Klanten van Blossom.fashion hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen een artikel te ruilen.

8.2 Retourzendingen dient u voldoende te frankeren. Let op: Als de goederen worden geretourneerd zonder te ruilen worden de gemaakte verzendkosten in rekening gebracht. 

8.3 De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren als u heeft ontvangen en mogen niet gebruikt of gedragen zijn. Bij ruiling geldt: Het artikel weer inpakken in originele verpakking voorzien van de afleverbon of een kopie daarvan. Schrijf op de afleverbon welk artikel u wenst te ontvangen en verstuur het pakket naar onderstaand retouradres:

Blossom Fashion & Lifestyle
Breedstraat 35
1441 CB Purmerend

8.4 Mocht u een artikel willen ruilen dan dient u de volgende stappen te nemen.
- neem per e-mail contact op met onze klantenservice, info@blossom-online.nl
- wacht op antwoord voordat u het artikel terugstuurt, u krijgt instructies hoe u moet handelen. na ontvangst van het antwoord dient u binnen 2 werkdagen het artikel terug te sturen.

8.5 Artikelen kunnen NIET geruild worden:
Wanneer de originele pakbon niet kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar gemaakt.
Wanneer er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht,
Waaronder begrepen reparaties die niet door Blossom.Fashion zijn verricht.
Wanneer beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud van de klant.
Wanneer het artikel gedragen is.
Ritsen,knopen en steentjes vallen niet onder de garantie.

8.6 Bij ontvangst van een verkeerd artikel:
Wanneer de klant een verkeerd product ontvangt, wordt deze door Blossom.Fashion omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 3 dagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice. Als wij constateren dat wij een verkeerd product hebben verstuurd vergoeden we de verzendkosten van de klant. Bewaar altijd de originele verpakking waarin het artikel verstuurd is.
Wanneer Blossom.Fashion constateert dat een artikel foutief is verstuurd, wordt het verzendbedrag vergoed.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »